مادر ایران ایرانی مذاکرات افغانستان

مادر: ایران ایرانی مذاکرات افغانستان اخبار سیاست خارجی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث بعد از قتل،برای اینکه بتوانم جنازه اش را حمل کنم،او را مثله کردم ، مرد رفیق کش بعد از 3سال دستگیر شد

سال 93 پیکر قطعه، قطعه مرد جوانی در شهرستان فردیس کرج پیدا شد. با توجه به اینکه هیچ مدرکی جهت شناسایی هویت مقتول وجود نداشت، کارآگاهان پلیس استان البرز، تحقیقات

مرد رفیق کش بعد از 3سال دستگیر شد/ بعد از قتل،برای اینکه بتوانم جنازه اش را حمل کنم،او را مثله کردم

عبارات مهم : جنایت

سال 93 پیکر قطعه، قطعه مرد جوانی در شهرستان فردیس کرج پیدا شد. با توجه به اینکه هیچ مدرکی جهت شناسایی هویت مقتول وجود نداشت، کارآگاهان پلیس استان البرز، تحقیقات تخصصی جهت شناسایی قربانی ماجرا و کشف راز جنایت را شروع کردند.

ایران نوشت: در حالی که پرونده بدون هیچ سرنخی در دست بررسی قرار داشت، اعضای خانواده مردی به نام سعید با مراجعه به پلیس آگاهی البرز، از ناپدید شدن مرموزش خبر دادند. با توجه به اینکه مشخصات فرد گم شده است با جسد کشف شده است مشابهت هایی داشت، این خانواده جهت شناسایی پیکر مورد نظر احضار شده است و بدهید ترتیب هویت مقتول تعیین شد.

به این ترتیب پرونده وارد مرحله جدیدی شد و کارآگاهان با تحقیق از خانواده اش دریافتند که «سعید» ساعاتی پیش از ناپدید شدن با یکی از دوستانش به نام «ناصر»- 36 ساله- در منزل اش قرار ملاقات داشته هست. ولی بعد ازجنایت، «ناصر» هم ناپدید شده است بود.

بعد از قتل،برای اینکه بتوانم جنازه اش را حمل کنم،او را مثله کردم ، مرد رفیق کش بعد از 3سال دستگیر شد

به همین خاطر او به عنوان مظنون مهم جنایت تحت تعقیب قرار داده شد تا اینکه تحقیقات پلیسی بعد از سه سال به نتیجه رسید و قاتل فراری دستگیر شد و در نخستین بازجویی ها لب به اعتراف گشود.

عامل جنایت به کارآگاهان گفت: «من و «سعید» با هم اختلاف مالی داشتیم. آن روز هم سر همین عنوان با هم درگیر شدیم و ناگهان سعید با یک ضربه من، روی زمین افتاد. هنگامی که دیدم نفس نمی کشد احساس کردم دنیا روی سرم خراب شده. از وحشت نمی دانستم چه کار کنم. امکان داشت هر لحظه کسی سر برسد. از طرفی سعید درشت هیکل بود و به تنهایی نمی توانستم جسد را از منزل خارج کنم. با اینکه شرایط خیلی برایم سخت بود، بدن «سعید» را با چاقو تکه تکه کردم و هر بخشی را در محله ای از فردیس رها کردم. سه سالی فراری بودم و زندگی جهنمی داشتم تا اینکه درکمال ناباوری دستگیر شدم. باور کنید دراین مدت عذاب وجدان لحظه ای رهایم نمی کرد ولی نمی دانستم چه کار کنم و…»

سال 93 پیکر قطعه، قطعه مرد جوانی در شهرستان فردیس کرج پیدا شد. با توجه به اینکه هیچ مدرکی جهت شناسایی هویت مقتول وجود نداشت، کارآگاهان پلیس استان البرز، تحقیقات

با این اعتراف ها، قرار بازداشت «ناصر» صادر شد و پرونده این جنایتکار به جرم قتل عمد و جنایت بر میت در اختیار بازپرس قرار گرفت.

واژه های کلیدی: جنایت | پرونده | شناسایی | خانواده | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار